
Chcąc dokonać zakupów w sklepie eSurf.com.pl należy wyszukać w menu kategorię, która są Państwo zainteresowani, a następnie wyszukać produkt, którego zakupem są Państwo zainteresowani. Jeśli w danej kategorii znajdziemy interesujący nas produkt i zdecydujemy się na jego zakup to po uprzednim wyborze rozmiaru/koloru należy wrzucić go "do koszyka" i postępować zgodnie z instrukcją. Jeżeli przejdziemy sprawnie przez proces składania zamówienia dostaniemy wiadomość podsumowującą nasze zakupy na wcześniej podany adres e-mail. Następnie trzeba potwierdzić zakupy klikając w wysłany mailem link. Obsługa sklepu zajmie się kompletowaniem zamówienia i przygotowaniem go do wysyłki, a także będzie informować o statusie dokonanych zakupów. Jeśli wystąpią jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą klienta w celu zweryfikowania zamówienia. Jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno pod telefonem jak i adresem e-mail.
Termin Wysyłki
24 godziny- oznacza, że towar jest dostępny na naszym magazynie od ręki i od momentu potwierdzenia zamówienia powinien dotrzeć w tym czasie pod wskazany adres. Warunkiem jest złożenie zamówienia przed godziną 13:00 dnia roboczego (o ile następny dzień jest dniem roboczym). Przypominamy iż od momentu odebrania zamówienia przez kuriera, obsługa sklepu NIE MA WPŁYWU NA CZAS JEGO TRANSPORTU DO KLIENTA.
48 godzin- oznacza, że towar jest dostępny na naszym magazynie od ręki i od momentu potwierdzenia zamówienia powinien dotrzeć w tym czasie pod wskazany adres. Czas dostawy może się wydłużyć z powodu ponadwymiarowych rozmiarów przesyłki lub dostępności produktu na magazynie zewnętrznym.
3 lub więcej dni oznacza, że towar jest dostępny na magazynie zewnętrznym na terenie Polski lub kraju Unii Europejskiej na zrealizowanie danego zamówienia będziemy potrzebowali nieco więcej czasu.
Stany dostępności
Na wyczerpaniu - ten status oznacza, że towar jest dostępny od ręki na naszym magazynie w małej ilości i może niebawem zostać sprzedany.
Spodziewana dostawa - oznacza, że towar jest już do nas w drodze i lada moment trafi na magazyn po czym zostanie w pierwszej kolejności wysłany do Państwa.
Dostępny na zamówienie - należy się z nami bezpośrednio skontaktować w celu ustalenia dostępności, ceny i terminu realizacji zamówienia. Dany status oznacza, że cena również może ulec zmianie.
Wycofany z oferty - oznacza, że dany produkt jest już niedostępny na żadnym magazynie. W tym celu należy się z nami skontaktować w celu ustalenia dostępności, ceny i terminu realizacji zamówienia produktu z tej kategorii.
Sposoby płatności
- Klasyczny przelew na konto bankowe
- Płatność za pobraniem
- Odbiór osobisty po uprzednim skonsultowaniu się z obsługą
- Przelewem online poprzez Shoper Płatności
Rabaty i promocje
Sklep eSurf.com.pl stosuje rabaty i promocje dla stałych klientów. Celem skorzystania z nich trzeba:
1. Zarejestrować kont w sklepie eSurf.com.pl
2. Skontaktować się z nami osobiście mailem lub przez podany na stronie w zakładce "Kontakt dane firmy"
3. Jeżeli otrzymałeś kod rabatowy lub promocyjny, napisz nam e-mail na adres: shop@eSurf.com.pl wpisując kod w tytule wiadomości
4. Kod rabatowy należy również wpisać w komentarzach do zakupów w koszyku
Uwaga! Kody rabatowe i zniżki nie dotyczą produktów przecenionych!